Tuesday, November 27, 2012

CQJP October Block /Autumn Evening

布を接いだのはかなり前なのですがなかなか進まなくて、やっと終わりました。11月も終わりですが、10月のブロックです。午後6時から8時頃のイメージです。

Here's my October block for CQJP. The time is evening. I've picked up a few motifs from Brian Haggard's new book "Embroidered Memories".
 
 

1月から9月までのブロックです。月が移り、時刻も真夜中から2時間ずつ進んできました。今年もあと2か月、1日24時間も閉じることになります。

You can see nine blocks starting from January to September. Now two months of year and four hours of day are left.
 
 
 

3 comments:

Kaori said...

今月も素敵です。私も頑張って作ります。

Lauri said...

They are very beautiful! What a nice piece you will have in the end
Lauri

Anonymous said...

What an interesting piece this is going to be when completed! I was happy to see you signed up for 2013, too.