Sunday, September 18, 2011

A Needlebook from Barbara

いつも月の中旬前半はCQIのニュースレターの編集作業に追われていますがようやく9月号が今日終わりました。55号になるというのが信じられません。そんな忙しさの最中にアメリカのバーバラから小さな小包が届きました。この素敵な葉っぱの形をしたビロードのニードルブックは彼女が CQMagOnline というクレージーキルトのオンライン雑誌で作り方を紹介していた、まさにそのものです。

I received a small package from Barbara in USA. She sent me a lovely needlebook with other nice stuff. You must have seen this beautiful work on current issue of CQMagOnline. She has donated it to me for our charity sale in Yokohama Quiltweek in November. I am so impressed with her friendship and support.






こんな可愛らしいミシンの糸巻を使ったピンクッションまでついていました。羊さんのニードルパンチもお手製です。

She has added such a cute pincushion.



おまけについてきたレースやトリムは私へのプレゼントです。
And nice laces and trims. Thank you very much for all, Barbara.



キルトウィークのときに売ってささやかでも売り上げを増やして下さいとの手紙が添えられていました。彼女はアメリカでクレージーキルターたちの乳がん予防キャンペーンのプロジェクトのまとめ役も何年もしてきています。



No comments: