Thursday, February 28, 2008

モーリーンのブロック A Block from Maureen

私が自分のブロックを送り出したすぐ後、モーリーンからのブロックが届きました。私の希望は、テーマ「冬」でした。彼女のブロックはまさしく私の希望どおりの配色、飾りつけでした。しかも、何と間違って15センチよりも大きく作ってくれたのです。ラッキー!!!

Yesterday, the day just after I had mailed my block to Maureen, I received a beautiful block from her. My request was a winter block and she knew my expectancy very well. It's was just in my colour.







これは私がたまたま1月に接いだ、「冬のバラ」というタイトルで作ろうと思っている、まだ飾りつけていないブロックです。何とまあ、配色の似ていること。大きさもほぼ同じなのでペアにしようと思っています。
This is my own block I myself happened to piece in January. This naked block will make a very good pair with hers, isn't it?

3 comments:

Lelia said...

Just beautiful : )

Marja. said...

so beautiful!.

Susan said...

I love the block she did for you. The part off to the bottom left looks like a frozen wintry stream.

These two blocks will go *very* nicely together!