Sunday, October 14, 2007

小さなプレゼント Envelopes from Oversea

最近、郵便受けに思いがけない航空便がいろいろ届きました。遠い国に、自分のことを憶えていてくれる人がいるのは、とてもうれしいことです。
I've received a few air-mail envelopes recently as pleasant suprises.

ベルギーのミレーユがブロックを送ってくれました。
A beautiful naked block from Mireille in Belgium.




それから布と糸のセットです。自分でも同じ組み合わせで何か作るらしいので、お揃いの何かができるはずです。見ておわかりのように彼女の色のセンスの良さにはいつもハッとさせられます。
There were fabrics and threads, too. I always admire her wonderful sense of colour cordination. Very cool.



そしてもう一つ、イギリスのキャロルから届いた布。私が赤のシルクがなくて苦労していたのを知って送ってくれたのです。消印は10月3日です。ブログによれば先週は悪いこと続きで落ち込んでいたらしいのに、私のことを思い出してくれたのです。本当にうれしかったです。
These beautiful red Dupioni silk are from Carol in England. I know she didn't have a good days in last week, while she remembered I was lack of these fabrics for my autumn wall hanging. Thank you very much for your warm kindness!

No comments: