Monday, July 30, 2007

暑中見舞いのつもりが My "Summer Night" Postcards

Swap ですから当然私の方もはがきを三枚作りました。作ったのは七夕の頃でとても暑かったので涼しい感じにと思い、「サマー・ナイト」というタイトルにしたのですが。送るときになって気づきました。宛先は全員オーストラリアで、向こうは季節は冬だったのですね。涼しいどころか、シバれる「ウインター・ナイト」になってしまいました。
I made three postcards titled "Summer Night" for three ladies. But I realized they all live in Australia. It's winter there. My card should heve been titled "Winter Night". They look so cold rather than cool.


For Maureen.


For Faye.


For Margaret.

3 comments:

Lorenza said...

Hideko, your postcards are a beauty, do you wish an Italian postcard? I made some of them yesterday: I'll post on my blog later.

Momo said...

These cards are so cute! I like the mixture art-crazy very much. I made a Japan quilt - and now I hope I didn't made a mistake in it :-) - you're welcome to read my blog.

Susan said...

Both the ones you received and the ones you made are beautiful. I really love your blue nights!