Wednesday, July 25, 2007

ハート・スワップ Heart Swap

5月には他にもハートを交換しました。
I swapped more hearts in May.

私のアール・デコ#1はオランダのマルグリートのところに行き、彼女からはこのハートが届きました。彼女とは二度目のスワップです。たいていがそうなのですが、写真より実物の方がずっと素敵です。
This heart was from Margreet in Holland. This's second swap with her for me. This is really beautiful.

そしてこの可愛らしいハートはロンドンに住むアリスからです。私の、下のアールデコ#3を貰ってくれました。
This very pretty heart is made by Alys in London. She asked my Art Deco #3 below.

アールデコ#3。
My Art Deco #3.

2 comments:

Susan said...

All beautiful hearts. Each one unusual in a different way.

Anonymous said...

It is really a pleasure that to meet a nice quilter like you. I enjoyed to see all of your great works! DeeDee