Tuesday, April 24, 2007

I have been tagged again!

After Lorenza tagged me, I have found I am tagged by Elke, Austria and Sandie, Australia for the Thinking Blogger Award again. Does it mean I can tag other ten blogs more? It's impossible, because I know most of my favorite links have been tagged already. But I would like to use my right.

1,Bears Embroidery Den
I know Bear has been so busy to post on her blog long time. But she has come back recently.

2,Pinyon Creek Stitchin'!
Most of you know she is an excellent cqer. Her stitching is amazing.

3, On the banks of Bay Creek
This is a blog of Dawn Smith about making journals. I love her works. They are inspiring. And when I was a lonely cq beginner I don't know how much I learned from her "Crazy Quilting Central" site.

4, altering thoughts
To tell the truth, I don't know anything about Pat but only what I read on this blog. But still I love this link. I think she is so creative and original.

5,Ullas Fiber Blog
Her blog is very quiet. But looking through her pages and listening to her deep voices, I always feel refreshed and sharing basic human interests.

Here is more information about Thinking Blogger Awards.

2 comments:

nuinui said...

ウラさんのブログの中に、日米親善のお人形について詳しく紹介されていて、とても興味深く、この記事に出会えたことは私にとって収穫でした。いつも、思っていたのです。日本から贈ったお人形はどんなものだったのか? とか。肌着についているレースにとても惹かれました。

Hideko Ishida said...

昔、私たち何も知らずに、「青い目のお人形」を歌いましたよね。私もUlla さんのブログで、日本から答礼に送られたお人形の素晴らしさに目を見張りました。戦争がその前ではなく後だということに、気持が暗くなりますね。